En jij dacht al een paar keer geen 20 graden meer te krijgen. Dat 20 graden seizoen is hier al gevorderd tot in de eerste novemberdecade. Tot die tijd nog allemaal 20'ers mogelijk. Helaas een saaie slaapverwekkende ontwikkeling.Sebastiaan schreef: ↑10-10-2024 21:55Pluim. Mogelijk twee warme dagen volgende week. Dauwpunt fors omhoog.
Herfst 2024
Re: Herfst 2024
Nou Amoc van mij mag je stilvallen, heerlijk weer terug naar een kouder klimaat!
Hele jaar leven op de bioklok van Londen, heerlijk 👍
Hele jaar leven op de bioklok van Londen, heerlijk 👍
-
Ja, ik weet het Ko. Ik verlang ernaar.
om 20 uur is de grondtemp in Hoek van Holland 1,4 C en Eelde 0,3 C , Geen enkele weerman of vrouw noemt de kans op nachtvorst , Vreemd !! G
om 21 uur aan de grond Hoek van Holland 0,5 C Eindhoven 0,4 C en Eelde al - 0,2 C Nachtvorst is er al !!
Tja Ko, op WW wordt het kwijlend aangekondigd en kijkt men er reikhalzend naar uit. Smaken verschillenKo schreef: ↑11-10-2024 10:21En jij dacht al een paar keer geen 20 graden meer te krijgen. Dat 20 graden seizoen is hier al gevorderd tot in de eerste novemberdecade. Tot die tijd nog allemaal 20'ers mogelijk. Helaas een saaie slaapverwekkende ontwikkeling.Sebastiaan schreef: ↑10-10-2024 21:55Pluim. Mogelijk twee warme dagen volgende week. Dauwpunt fors omhoog.
Winters op IJsland.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
De kracht van de zonaliteit is deze maand soms record zwak geweest.
Dat gaat de laatste week van oktober flink veranderen.
Sinds een dag 3 is de prognose voor november flink veranderd, van iets boven normaal tot flink boven normaal.
Ben bang dat dit veel wisselvalligheid en zachtheid zal geven.
Voorlopig nog ohne ende
Dat gaat de laatste week van oktober flink veranderen.
Sinds een dag 3 is de prognose voor november flink veranderd, van iets boven normaal tot flink boven normaal.
Ben bang dat dit veel wisselvalligheid en zachtheid zal geven.
Voorlopig nog ohne ende
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
& juist de eerste week van november is van belang volgens wetenschappelijke studies.