Winter 2020

Discussieer mee over alles wat met het weer, weerkunde en de wereld eromheen te maken heeft
Gert

Re: Winter 2020

Bericht door Gert » 13-09-2019 16:07

Natuurlijk kan een strenge winter nog maar de laatste is toch van 95/96. Maar wie weet

Hans

Bericht door Hans » 15-09-2019 11:28

Als fervent winterliefhebber blijf ik hoop houden op iets kouds komende winter. We weten allemaal dat de kansen griezelig snel minder worden maar een koude uitspatting van enkele weken moet er altijd nog in zitten als zoals anderen al gezegd hebben de puzzelstukjes op de kaarten maar eens gunstig vallen.
Een te koude maand zou best nog wel eens kunnen. Grote kouproductie met een eventuele E.... zie ik niet zo gauw zitten.
Hoop verloren, alles verloren....
Die trendverwachtingen van de amerikaanse weerdienst en ook de europese geven erg zacht weer en waarschijnlijk te nat aan...
Laten we gewoon zelf goed blijven opletten (doen we toch al!?) en genieten van de mooie weermomenten en ik kijk zelf niet verder dan zo'n 5 dagen....Daarna blijft het vaak natte vingerwerk....Laat ons daar maar aan vast houden...

John

Bericht door John » 15-09-2019 11:38

Ik kan me niet voorstellen dat er seizoensverwachtingen zijn, Amerikaan of Europees, waarin een koude winter verwacht wordt.
Alle seizoensverwachtingen voor de winter, die ik in voorgaande jaren langs zag komen, gingen voor zacht winterweer.

Ik wil er eigenlijk mee aangeven dat ik geen wezenlijk nieuws verwacht van een seizoensverwachting voor de winter. Uitgaande van de twee gerenommeerde hoofdmodellen.

Plaats reactie