sounding De Bilt

Voor al je vragen over weer en klimaat waarop je het antwoord maar niet kan vinden.
Wie weet kan iemand je helpen
Plaats reactie
Gert
Berichten: 1774
Lid geworden op: 31-12-1992

sounding De Bilt

Bericht door Gert » 09-11-2014 08:35

Al jaren maak ik gebruik van het mooie programma digital atmosphere . De laatste week krijg ik echter niet meer de sounding van ons landelijk hoofkantoor binnen. Weten jullie of de sounding nog steeds plaats vindt?

Edward
Berichten: 1856
Lid geworden op: 30-04-2010

Re: sounding De Bilt

Bericht door Edward » 09-11-2014 12:11

Gert schreef:Al jaren maak ik gebruik van het mooie programma digital atmosphere . De laatste week krijg ik echter niet meer de sounding van ons landelijk hoofkantoor binnen. Weten jullie of de sounding nog steeds plaats vindt?


De sounding vindt normaal elke dag plaats om 00Z en af en toe nog om 12Z. Maar ook die van 00Z lijkt de laatste tijd regelmatig geschrapt te worden. Dat die van 12Z niet meer dagelijks maar slechts af en toe plaatsvindt, was een verandering in januari 2013 die er moest komen i.v.m. bezuinigingen. Erg jammer, nu moeten we naar Brussel/Essen/Norderney/nog verder weg kijken.

Gert
Berichten: 1774
Lid geworden op: 31-12-1992

Re: sounding De Bilt

Bericht door Gert » 09-11-2014 15:50

Bedankt. Ik sluit me overigens bij jou aan. Heel jammer dat men die keus heeft gemaakt maar vooruit met zal er goede redenen voor hebben

Plaats reactie