Reaktie weer beleving op het Corona virus

Discussieer mee over alles wat met het weer, weerkunde en de wereld eromheen te maken heeft
Plaats reactie
Albert
Berichten: 133
Lid geworden op: 17-01-2020

Reaktie weer beleving op het Corona virus

Bericht door Albert » 18-03-2020 01:16

17 maart 2020:

Allereerst pas goed op jullie zelf. En wat een toestand waar we nu met z'n allen in zitten. Alles volgt elkaar heel erg snel op. En dat van dag tot dag. Inderdaad die rollercoaster waar onze premier het op 16 maart over had. Maar goed. Ikzelf werk in de beveiliging en dagelijks rij ik van Bennebroek naar Amsterdam. Via de A4 en A10 om af te slaan op de afrit S12. Dagelijks zie ik steeds meer vliegtuigen parkeren en vandaag was dit een aantal wat ik nog nooit eerder had gezien. Heel veel KLM maar ook Corendon en ook een Turkisch Airlines. Verder ook heel veel Easy jets. Dan nemen we nog even het auto verkeer onder de loep. Twee derde minder verkeer! vanavond na mijn dienst; 21:00 uur. Samen met mij tel ik vijf auto's en een vrachtwagen in de Schipholtunnel. Uniek natuurlijk. Dan gaan we nog even uit van wat er in de rest van Europa gebeurd. Hetzelfde of nog zelfs extremer van wat er in ons land gebeurd. Een ding weet ik nu al wel. Dit gaat zeer zeker ons klimaat raken!! En dat begint nu al. We krijgen oosten winden. En ook nog eens vanuit een gunstige draaiing van de wind. NW - N - NO - O. Al met al zal het in het begin een iets koeler weertype opleveren maar al snel begint het op echt lenteweer te lijken met heel veel zon en temperaturen van 15 graden tot 20 graden. We houden het droog voor de verandering.

Ko
Berichten: 5930
Lid geworden op: 08-06-2013

Re: Reaktie weer beleving op het Corona virus

Bericht door Ko » 18-03-2020 08:25

Dit had toch in het andere Corona topic gekund?
Op naar een koel, nat en somber zomerseizoen.

Plaats reactie