https://youtu.be/Pqa41R8iP6Q
Zaterdag 14 januari 2017. Sneeuwbuien in onze hoofdstad. Ook met onweer erbij. Het wordt even wit, al snel drabberig. Deze opname is gemaakt bij de Westerkerk.
Een winterse zaterdag in Amsterdam.
Een winterse zaterdag in Amsterdam.
Laatst gewijzigd door Dick op 14-01-2017 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Een winterse zaterdag in Amsterdam.
Leuk Dirk!
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 18-01-2017 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Het blijft voor mij verslavend: kijken naar sneeuwval. Al ben ik meer dan een halve eeuw oud, er verandert niet veel aan.
Grootschalige winterse buien vind ik schitterend, vanwege de soms abrupte overgangen van kleine naar grote vlokken naar soms halve washandjes. En alle variaties ertussen.
Ook de afwisseling tussen hagel, korrelsneeuw en sneeuw verloopt vaak abrupt. Soms komt ook alles tegelijkertijd naar beneden. Heerlijk.
Grootschalige winterse buien vind ik schitterend, vanwege de soms abrupte overgangen van kleine naar grote vlokken naar soms halve washandjes. En alle variaties ertussen.
Ook de afwisseling tussen hagel, korrelsneeuw en sneeuw verloopt vaak abrupt. Soms komt ook alles tegelijkertijd naar beneden. Heerlijk.
Dick of Dirk, één pot nat, eh, sneeuw en ijs!
Laatst gewijzigd door Gerard op 18-01-2017 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
En zeker als er nog eens als bonus een onweersontlading tussen zit ! Ik herinner mij in die zin 10/02/91 !John schreef: ↑16-01-2017 17:53Het blijft voor mij verslavend: kijken naar sneeuwval. Al ben ik meer dan een halve eeuw oud, er verandert niet veel aan. Grootschalige winterse buien vind ik schitterend, vanwege de soms abrupte overgangen van kleine naar grote vlokken naar soms halve washandjes. En alle variaties ertussen. Ook de afwisseling tussen hagel, korrelsneeuw en sneeuw verloopt vaak abrupt. Soms komt ook alles tegelijkertijd naar beneden. Heerlijk.