Kan iemand dit forum nou eens eindelijk normaal laten functioneren?

Weerfoto's, fotografie en fotoverslagen
Plaats reactie
Oud-forumlid
Berichten: 61

Kan iemand dit forum nou eens eindelijk normaal laten functioneren?

Bericht door Oud-forumlid » 18-08-2015 12:57

Ik heb een uitgebreid verslag van het ontstaan van een low topped supercell bij Middelburg opgepend...Na een half uurtje "formulier heeft te lang opengestaan". Zoiets ben ik nog op geen forum tegengekomen. tot overmaat van ramp is alles wat je hebt geschreven verdwenen. :evil: Welke XXXXX verzint dit?

De lol is me zo vergaan dat ik het verslag ook niet meer schrijf. Ik hoop dat er snel iets aan gedaan wordt en dat dit hele forum praktischer wordt van opzet. Is echt een techneuten forum, zonder franje, aparte logica en niet aansprekend. Vind ik althans.
Laatst gewijzigd door Oud-forumlid op 18-08-2015 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans
Berichten: 647
Lid geworden op: 31-12-2009

Re: Kan iemand dit forum nou eens eindelijk normaal laten functioneren?

Bericht door Hans » 18-08-2015 13:44

Tja, da's een bekende... Tip: Klop je verhaal eerst in een tekstverwerkingsprogrmma (bijv. Word) in.
Sla dit voor de veiligheid op je eigen pc, laptop of wat dan ook op. Kopieer vervolgens het hele verhaal in 1 klap naar het reactieveld op het forum.

Oud-forumlid
Berichten: 61

Of

Bericht door Oud-forumlid » 18-08-2015 14:00

Hoi Hans.bedankt voor de tip (!) al had ik dat ook wel bedacht.

Maak er een normaal forum van zodat dit niet voorkomt. Sowieso is dit forum niet aantrekkelijk, onhandig, presentatie niet al te fraai, achterhaald en daarom kom ik steeds af en toe langs. Steeds weer kom ik er vrij snel achter dat het zo'n draak van een forum is dat ik mijn heil weer elders zoek.

Hans
Berichten: 647
Lid geworden op: 31-12-2009

Re: Kan iemand dit forum nou eens eindelijk normaal laten functioneren?

Bericht door Hans » 18-08-2015 14:39

Sorry, maar ik ga niet over dit forum en/of de site. Meld je klachten in het topic VWK, laatste item "Verbeterpunten site en/of forum"
Laatst gewijzigd door Hans op 18-08-2015 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Oud-forumlid
Berichten: 61

Snap ik

Bericht door Oud-forumlid » 18-08-2015 16:16

Was niet aan jou gericht, maar zo stond het er wel. Ik heb het al regelmatig aangegeven, maar mijn blik wordt niet zo gesteund door anderen. Dat kan, ik heb ook de waarheid niet in pacht.

Plaats reactie