Timelapse op je Samsung S4

Weerfoto's, fotografie en fotoverslagen
Plaats reactie
Oud-forumlid
Berichten: 56

Timelapse op je Samsung S4

Bericht door Oud-forumlid » 26-10-2014 18:51

Misschien trap ik een wijdopen deur in, maar n.a.v. de geweldige video's van gisteren in Utrecht schoot me opeens te binnen dat er op mijn Samsung Galaxy S4 een timelapse-functie zit! Je kunt kiezen uit verschillende snelheden.

Ik heb net even zitten freaken en het lukt!

Je hebt natuurlijk wel een statief of houder nodig. Als je een tripod hebt is dit een handig houdertje (ik heb er vast op gegoogled, heb er zelf ooit zo eentje als relatiegeschenk gekregen).
http://ramonsgadgets.com/product/telefoon-houder-voor-op-gorillapod-tripod-of-statief/
Laatst gewijzigd door Oud-forumlid op 02-11-2014 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Oud-forumlid
Berichten: 56

Re: Timelapse op je Samsung S4

Bericht door Oud-forumlid » 02-11-2014 19:57

Ik heb inmiddels wat zitten freaken en verwacht geen topkwaliteit, maar het gaat leuk! De ingebouwde Samsung-timelapse gaat tot 8x versnellen, maar ik heb een betaalbaar appje ontdekt (Framelapse) die meer mogelijkheden heeft.

Vanmiddag van 2 tot 6 zitten "lapsen" met 15x versnelling, is wel aan de erg snelle kant, maar het begin is er.

Voor de liefhebbers heb ik hem op Youtube gezet, met de kanttekening dat de kwaliteit na het uploaden wel fors verslechterd is, maar je hebt een beetje een idee ;-)

Leuk voor de hobbyist! Laat de rolwolken en de opbollende cb's maar komen! 8-)

Plaats reactie