Test

Weerfoto's, fotografie en fotoverslagen
Oud-forumlid
Berichten: 87

Test

Bericht door Oud-forumlid » 07-10-2014 11:35

De zoveelste poging om een foto of fotolink te plaatsen. Zo wordt er nog eens gebruik gemaakt van dit forum.
Afbeelding
Het protohoosje van 4-8-2014 nog maar eens...

Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Test

Bericht door Oud-forumlid » 07-10-2014 11:38

Bah. Weer mislukt.

Edward
Berichten: 1856
Lid geworden op: 30-04-2010

Re: Test

Bericht door Edward » 07-10-2014 22:37

Afbeelding

Je moet als je in dat scherm bent (waarnaar je nu linkt), nog op rechtermuisklik en afbeelding bekijken klikken (in firefox, in IE slepen naar een nieuw tabblad).
Laatst gewijzigd door Edward op 14-10-2014 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Test

Bericht door Oud-forumlid » 08-10-2014 11:22

Het spijt me zeer. Welk nieuw tabblad dan? Google? Ik kan um wel daarheen slepen, maar dan zit de foto dus gewoon op een blanco pagina of tabblad, en wat dan nog?
Echt. Bah!
Overigens kan ik nu niet eens meer een/die koppeling vinden/maken. Hoe deed ik dat ook al weer? Toch gewoon de rechtermuisklik en dan 'koppeling kopiëren'? Hmmm, die zit er niet meer in, onder de rechtermuisklik...
En nu doe ik ook geen moeite meer hoor, sorry. En die google + waarin ik dat fotootje heb geplaatst is ook weer zo'n waardeloze stortvloed met onzin. Een warboel van nutteloze troep.
Ik maak graag filmpjes en soms wat foto's, en daar steek ik een heleboel tijd in, en dan wordt het wel wat leuks vaak. Maar op deze manier proberen één lullig fotootje up te loaden is heel frustrerend. Hoe lang probeer ik dat nou eigenlijk al?
Bedankt voor de moeite Edward, maar dit forum onderdeel is voor mij vanaf nu weer een tijd lang taboe. Slecht voor mijn gevoel van eigenwaarde. Haha. Voorzover aanwezig.
Hoe kun jij nou eigenlijk bij dat plaatje komen? Mijn link hierboven werkt voor mij niet. Hij is voor mij ook maar voor de helft zichtbaar trouwens. Alleen de bovenste helft van de cijfers en letters is voor mij zichtbaar, en de link werkt niet. Dus hoe kom jij dan bij dat fotootje?
Het is een totaal raadsel allemaal.

Edward
Berichten: 1856
Lid geworden op: 30-04-2010

Re: Test

Bericht door Edward » 08-10-2014 23:21

Wil schreef:Het spijt me zeer. Welk nieuw tabblad dan? Google? Ik kan um wel daarheen slepen, maar dan zit de foto dus gewoon op een blanco pagina of tabblad, en wat dan nog?
Echt. Bah!
Overigens kan ik nu niet eens meer een/die koppeling vinden/maken. Hoe deed ik dat ook al weer? Toch gewoon de rechtermuisklik en dan 'koppeling kopiëren'? Hmmm, die zit er niet meer in, onder de rechtermuisklik...
En nu doe ik ook geen moeite meer hoor, sorry. En die google + waarin ik dat fotootje heb geplaatst is ook weer zo'n waardeloze stortvloed met onzin. Een warboel van nutteloze troep.
Ik maak graag filmpjes en soms wat foto's, en daar steek ik een heleboel tijd in, en dan wordt het wel wat leuks vaak. Maar op deze manier proberen één lullig fotootje up te loaden is heel frustrerend. Hoe lang probeer ik dat nou eigenlijk al?
Bedankt voor de moeite Edward, maar dit forum onderdeel is voor mij vanaf nu weer een tijd lang taboe. Slecht voor mijn gevoel van eigenwaarde. Haha. Voorzover aanwezig.
Hoe kun jij nou eigenlijk bij dat plaatje komen? Mijn link hierboven werkt voor mij niet. Hij is voor mij ook maar voor de helft zichtbaar trouwens. Alleen de bovenste helft van de cijfers en letters is voor mij zichtbaar, en de link werkt niet. Dus hoe kom jij dan bij dat fotootje?
Het is een totaal raadsel allemaal.


Deze link: https://lh6.googleusercontent.com/-WtTGa3DNY9Y/VDOxxJ01czI/AAAAAAAAABM/CV8KqEtkiGs/w968-h544-no/4-8-2014%2B13u44%2Bwaddenzee%2Bvanaf%2BTerschelling%2BW.J.Benus.jpg

Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Test

Bericht door Oud-forumlid » 11-10-2014 12:17

Hoe kom je bij dat fotootje? Met deze link. Okee, hoe kom je aan die link dan? Van de broer van de melkboer. En hoe komt díe er aan dan? Die kreeg hem van de leverancier, denk ik. En hoe kreeg die leverancier hem dan?
Ken je dat liedje genaamd: There's a hole in my bucket?
Bij de Apple-flutcomputer-oplichters moet je dan eerst een heleboel geld betalen, voordat ze je de rest van je leven van het kastje naar de muur sturen. Edward Groot denkt toch niet dat er aan mij geld verdiend kan worden hoop ik? Ik neem toch geen abonnement hoor![grapje]

Edward
Berichten: 1856
Lid geworden op: 30-04-2010

Re: Test

Bericht door Edward » 11-10-2014 14:48

Je zit in de link die je in het openingsbericht van dit topic hebt staan. Dan klik je op de foto (houd de muis ingedrukt) en sleept naar een nieuw tabblad. Boven dat nieuwe tabblad laat je de muis los, als het beeld zoals in het onderstaande plaatje eruitziet:

Afbeelding

Dan kopieer je het adres dat dan in de adresbalk staat tussen de [haken] [/haken] met img.
Laatst gewijzigd door Edward op 11-10-2014 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Test

Bericht door Oud-forumlid » 11-10-2014 18:51

hmmm
Afbeelding

Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Test

Bericht door Oud-forumlid » 11-10-2014 18:53

Afbeelding
???

Gerard
Berichten: 13570
Lid geworden op: 31-12-2004

Re: Test

Bericht door Gerard » 14-10-2014 00:04

Als je dat (de acadabra in bovenstaande bericht) nu in de adresbalk van een browser zet krijg je het plaatje te zien. Daarna met je rechtermuisknop op het plaatje drukken en dan optie "afbeeldings-URL kopiëren" kiezen.
Daarna plak je in je bericht hier op het forum weer met de rechtermuisknop door hier op het schermpje te klikken en dan "paste" of "plakken" te kiezen.
Dat moet toch met iedere PC en browser kunnen lijkt me?
Wel even tussen [IMG] zetten uiteraard.

Plaats reactie