Test

Weerfoto's, fotografie en fotoverslagen
Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Test

Bericht door Oud-forumlid » 14-10-2014 23:52

Er ontbreekt een bra... in je a-bra-cadabra.... Maar goed, ik zet de onzin in de adresbalk en krijg het volgende bericht.
Geen resultaten gevonden voor https://lh6.googleusercontent.com/-WtTGa3DNY9Y/VDOxxJ01czI/AAAAAAAAABM/CV8KqEtkiGs/w968-h544-no/4-8-2014%2B13u44%2Bwaddenzee%2Bvanaf%2BTerschelling%2BW.J.Benus.jpg.

Probeer een van deze verwante zoekopdrachten
Google User Content
Google User Content Images
Web Cache Google
OpenSocial Google User Content
Googleusercontent Cookie
Googleusercontent OpenSocial
Mail Attachment Googleusercontent
Problems with Googleusercontent

Andere mogelijk nuttige informatie:
Ga voor meer zoektips naar Hulp bij zoeken op het web.
Als een pagina wel bestaat maar niet verschijnt in de zoekresultaten, stuur ons dan het webadres.

Nou ja, en dan heb ik er al helemaal geen zin meer in. Misschien heb ik het fotootje per ongeluk wel weer verwijderd van die site/dat adres.... Het zal allemaal wel aan mij liggen, maar het is me veel te veel gedoe. Toch bedankt voor de moeite jongens..

Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Test

Bericht door Oud-forumlid » 15-10-2014 00:07

Nou, ik kan dus gewoon rechts klikken op die abracadabra link, en dan kan ik het openen in een nieuw tabblad of venster en dan krijg ik dat plaatje dus wel. Maar als ik dan rechtsklik kan ik geen url kopiëren, alleen het plaatje. En ik kan de afbeelding opslaan en afdrukken en verzenden per email en nog het een en ander, maar van een url is geen sprake dus....
En dan blijft er nog steeds de vraag hoe jullie - Edward dus- aan die link kwamen...
Bah dus. Uitermate deprimerend allemaal.

Plaats reactie