Foto van 12-9-14

Weerfoto's, fotografie en fotoverslagen
Plaats reactie
Oud-forumlid
Berichten: 1364

Foto van 12-9-14

Bericht door Oud-forumlid » 12-09-2014 20:43

Afbeelding

Vind hem redelijk gelukt...

Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Foto van 12-9-14

Bericht door Oud-forumlid » 14-09-2014 18:11

Zo is het. Een uurtje of drie later dacht ik wat foto's van noorderlicht gemaakt te hebben(tenminste als dit een avondopname is). Die zal ik hier plaatsen. Onee, dat kan ik nog steeds niet.... Maar op youtube terschellingcentraal staat een filmpje met wat foto's. Ik vraag me af of er poollicht bij zit, of dat het misschien alleen wat wazige wolkjes zijn...15 seconden belicht... dus...

Edward
Berichten: 1856
Lid geworden op: 30-04-2010

Re: Foto van 12-9-14

Bericht door Edward » 14-09-2014 22:26

Wil schreef:Zo is het. Een uurtje of drie later dacht ik wat foto's van noorderlicht gemaakt te hebben(tenminste als dit een avondopname is). Die zal ik hier plaatsen. Onee, dat kan ik nog steeds niet.... Maar op youtube terschellingcentraal staat een filmpje met wat foto's. Ik vraag me af of er poollicht bij zit, of dat het misschien alleen wat wazige wolkjes zijn...15 seconden belicht... dus...


Ik zie cirrus (=sluierbewolking) op de foto's in het filmpje waarnaar je in "roept u maar" linkt.
Laatst gewijzigd door Edward op 15-09-2014 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Oud-forumlid
Berichten: 87

Re: Foto van 12-9-14

Bericht door Oud-forumlid » 15-09-2014 11:39

Ja, dat dacht ik eigenlijk ook al. Maar als het heel summier poollicht is, is het soms moeilijk vast te stellen wat je ziet, vooral als je wat kleurenblind bent zoals ik. Ik zag de afgelopen dagen her en der op twitter ook fotootjes van zogenaamd noorderlicht, waarop ik toch echt niks bijzonders zag. Maar misschien ligt dat dus aan mijn ogen.

Plaats reactie