Noodweer Koksijde (B)

Alles wat betrekking heeft op het buitenlands weer. Tropische stormen, orkanen, etc.
Plaats reactie
Oud-forumlid
Berichten: 56

Noodweer Koksijde (B)

Bericht door Oud-forumlid » 26-01-2014 16:54

Het volgende bericht ontving ik van iemand uit Koksijde België, ik mag het met toestemming verspreiden.

Groeten, Marijke


”Gisteren een hele nare avond gehad...
We zaten in ons repetitielokaal te koksijde te repeteren met het showkorps toen er plots een windhoos voorbij raasde.....
Ramen vlogen stuk,glas overal in het rond,een enorme druk,een stuk van de gevel weg...balken gebarsten,....veel angst,...
Gelukkig waren en slechts 10 licht gewonden,maar de ravage is enorm...
En vooral de inpact op iedereen....
Ikzelf was er met mijn man en 3 kids aanwezig...
Kids prikkende ogen,pijn in oortjes en enorm onder de indruk...maar na onderzoek op spoed lijkt alles ok...
Ikzelf pijnlijke schouder omdat ik metalen kast op mijn schouder kreeg...
En zowel mijn man als ik zijn heel erg onder de indruk en geschrokken....Wat zo'n nare ervaring...dit wil je niet meemaken.
Vanmorgen zijn we met het hele korps de ravage gaan bekijken om het zelf te kunnen verwerken...pffff wat een ravage...We zijn door het oog van de naald gekropen,want het hele gebouw heeft bewogen ,maar gelukkig nie ingestort....
OP de volgende link kunnen jullie de ravage zien....
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/journaal/EP_140126_JO1?video=1.1848694

Laatst gewijzigd door Oud-forumlid op 27-01-2014 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gert
Berichten: 1774
Lid geworden op: 31-12-1992

Re: Noodweer Koksijde (B)

Bericht door Gert » 26-01-2014 21:36

Dat is inderdaad schrikken. Het Harmonie model kwam al met de mogelijkheden van zware tot zeer zware windstoten

Oud-forumlid
Berichten: 1364

Re: Noodweer Koksijde (B)

Bericht door Oud-forumlid » 27-01-2014 07:48

Afbeelding
Ik denk dat iemand zijn dak kwijt is.... wat een ravage!

Plaats reactie