.

Discussieer mee over alles wat met het weer, weerkunde en de wereld eromheen te maken heeft
Plaats reactie
Ted
Berichten: 4013
Lid geworden op: 31-03-1984

.

Bericht door Ted » 11-09-2020 18:27

.
Laatst gewijzigd door Ted op 13-02-2021 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Daniël
Berichten: 1480
Lid geworden op: 31-12-1999

Re: Nederlandse Weerwoord

Bericht door Daniël » 11-09-2020 20:28

Ted schreef:
11-09-2020 18:27
Wanneer gaat er een Nederlandse versie komen van Weerwoord? Dat er alleen Nederlanders erop komen en ook mensen die bv niet lid zijn van onze VWK.

Het zal dan ook mooi zijn dat dan de Belgische Weerwoord dan voor de Vlamingen wordt. Dan hebben we beide onze eigen site.
Wat is er mis mee om het gezamenlijk met de Vlamingen te doen, NoodweerBenelux op www.noodweer.be is ook gezamenlijk.

Ted
Berichten: 4013
Lid geworden op: 31-03-1984

Bericht door Ted » 11-09-2020 21:00

.
Laatst gewijzigd door Ted op 13-02-2021 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Koos
Berichten: 1024
Lid geworden op: 16-11-2012
Contacteer:

Zo'n forum is niet zomaar iets denk ik...

Bericht door Koos » 12-09-2020 00:14

Je hebt vrijwilligers nodig die de site draaiende willen houden.
Je hebt "eigenaars" (forumbeheer)nodig die spelregels moeten opstellen. De spelregels zullen nageleefd moeten worden. Een groot gevaar van een forum is dat je elkaar niet begrijpt of niet wilt begrijpen en dan escaleert dat. Genoeg mensen vinden alleen hun eigen berichten belangrijk en staan helemaal niet open voor kritiek.
Ik heb het weerwoord forum altijd beschouwd als een soort archief. Zodat je later dingen terug kunt zoeken. Ik kijk geregeld eens terug in dat forum naar berichten uit het verleden, maar ook mooie foto's etc.
Niet-onderbouwde berichten heb ik een gruwelijke hekel aan. Daar kun je niets mee.
Het weerwoord-forum is een gepasseerd station voor mij. Ik probeer het nu een poosje op dit forum, maar hier valt het ook niet mee moet ik zeggen. Ik denk dat we moeten stoppen met dat eigengereide gedoe. Gewoon berichten plaatsen en dan inhoudelijk erop reageren. En geen personen aanvallen of iets dergelijks. Inhoudelijke discussies. Dan zul je ook hier veel meer deelnemers zien op dit forum.
Heel veel mensen willen het leuk houden en willen niet bij het minste of geringste afgeschoten worden.
Mijn volgend station is het vervolgen van het geven van lezingen. Maar dan meer gericht op het klimaat. Tot nu toe hield ik lezingen over het weer. Nadruk komt dan te liggen op bewustwording bij mensen.

Gerben
Berichten: 16631
Lid geworden op: 08-09-2013

Re: Nederlandse Weerwoord

Bericht door Gerben » 12-09-2020 00:54

Als je bij die lezingen over het klimaat vragen mag stellen dan kom ik ook een keer. Wanneer start jij daar mee?

Plaats reactie