Retro-weerbeleving
Re: Retro-weerbeleving
Dinsdagochtend 7.36: afgelopen nacht is hier in het enschedese veel regen gevallen (11.4 mm) en of er nog natte sneeuw bij is geweest? Niet kunnen waarnemen...
Het noorden heeft in ieder geval wel sneeuw gehad hoorde ik van een collega-weerwaarnemer.
Het minimum kwam hier tot 1.2° en actueel zojuist 2.2°
Het klaarde enigszins op...
Of er vandaag nog weer (winterse?) neerslag valt?
Afwachten maar....
Het noorden heeft in ieder geval wel sneeuw gehad hoorde ik van een collega-weerwaarnemer.
Het minimum kwam hier tot 1.2° en actueel zojuist 2.2°
Het klaarde enigszins op...
Of er vandaag nog weer (winterse?) neerslag valt?
Afwachten maar....
Dinsdagochtend 10.32: grijs, droog en wat waterkoud met de wind blijvend in het oosten...
Ik verwacht niet veel neerslag meer hier in het oosten..
Ik verwacht niet veel neerslag meer hier in het oosten..
Dinsdagmiddag 14.03: optimale grijsheid...
Ik verlang naar een februarizonnetje en dat komt mogelijk de komende dagen weer in wat koudere lucht...
Ik verlang naar een februarizonnetje en dat komt mogelijk de komende dagen weer in wat koudere lucht...
Woensdagochtend 8.10: grijs, geheel bewolkt, afgelopen nacht <0.1 mm
Actuele temp 1.4°
Of er hier vandaag nog neerslag gaat vallen? Het noorden meldde zo-even sneeuw (weerwaarnemer Wijster Drenthe)
Gewoon afwachten...
Actuele temp 1.4°
Of er hier vandaag nog neerslag gaat vallen? Het noorden meldde zo-even sneeuw (weerwaarnemer Wijster Drenthe)
Gewoon afwachten...
Woensdagochtend 11.31: grijs en nikserig weer in Enschede-W bij 3°
Jaloers op de mensen in het noorden alhoewel niet iedereen de sneeuw kan waarderen (m.n. ouderen en mensen slecht ter been)
Maar met het weer als liefhebberij is het vaak dubbel...
Jaloers op de mensen in het noorden alhoewel niet iedereen de sneeuw kan waarderen (m.n. ouderen en mensen slecht ter been)
Maar met het weer als liefhebberij is het vaak dubbel...
Donderdagochtend 7.28: ook hier in Enschede-W is wat lichte sneeuw gevallen, hier en daar een beetje wittig dus het stelt niet veel voor...
Bij een NNO-wind is het met -1.4° wel wat kouder geworden, dat is duidelijk...
Van eventuele sneeuw verwacht ik vandaag niet veel meer, wel een vrij koude dag met maxima 2 'a 3 graden...
Bij een NNO-wind is het met -1.4° wel wat kouder geworden, dat is duidelijk...
Van eventuele sneeuw verwacht ik vandaag niet veel meer, wel een vrij koude dag met maxima 2 'a 3 graden...
Vrijdagochtend 7.49: Tegen of meevallende vorst afgelopen nacht met slechts een minimum van -1.1°
Actueel bewolkt bij -0.1°
Gisteravond later kwam bewolking op nadat het even helder was geweest met een tot -3.6° gedaalde temperatuur...
Een soft-winter zonder ook maar enige body...
Laat de lente maar snel komen....
Actueel bewolkt bij -0.1°
Gisteravond later kwam bewolking op nadat het even helder was geweest met een tot -3.6° gedaalde temperatuur...
Een soft-winter zonder ook maar enige body...
Laat de lente maar snel komen....
Zaterdagochtend 8.44: Nietszeggend winterweer met een grijze lucht en geen vorst (minimum 0.1)
Een zwak noordelijk tot noordoostelijk windje en een hoge barometer met 1025 hpa..
Daarom, verlangen naar een nieuw jaargetijde..
Een zwak noordelijk tot noordoostelijk windje en een hoge barometer met 1025 hpa..
Daarom, verlangen naar een nieuw jaargetijde..
Zondagochtend 10.53: wat fletse zon na helder weer in de vroegte, later vanuit het NO wat dunne wolkenvelden..
Minimum kwam tot -2.8°
Het wordt een mooie zondag....
Minimum kwam tot -2.8°
Het wordt een mooie zondag....
Zondagavond 20.18: Na een mooie zondag (maxtemp 4°) met zon/stapelbewolking koelt het nu ras af en ik verwacht een matige vorst komende nacht. Zojuist -1.3°
Mooi februariweer komende dagen bij een vrij hoge barometer....
Koude nachten maar overdag ruim boven nul....
En gelukkig mooi droog....
Mooi februariweer komende dagen bij een vrij hoge barometer....
Koude nachten maar overdag ruim boven nul....
En gelukkig mooi droog....